Nafaka yoksa Dünya Kupası da yok! Arjantin'den şaşırtan hamle

2026 FIFA Dünya Kupası sürerken Arjantin'den gündeme bomba gibi düşen bir hamle geldi. Arjantin hükümetinin aldıüı karara göre nafaka borcunu ödemeyen erkekler...

24 Haz 2026 - 12:50 YAYINLANMA
Nafaka yoksa Dünya Kupası da yok! Arjantin'den şaşırtan hamle

Arjantinli yetkililer, ülkede çocuklarına nafaka borcu bulunan 13 bin ebeveynin listesini ABD’ye ileterek, bu kişilerin 2026 Dünya Kupası maçlarına girişinin yasaklanmasını talep etti.

Buenos Aires Belediye Başkanı Jorge Macri, söz konusu kişilerin çocuklarına ödemeleri gereken nafakaları yerine getirmediğini belirterek, "Çocuklarını geçindirmek gibi temel bir sorumluluğu yerine getirmeyenler bunun sonuçlarına katlanmalıdır. Çocuklarına bakmayanlar stadyumlara alınmayacak." dedi.

Sunday Tribune gazetesine göre; söz konusu liste, Arjantin’in Kamu Nafaka Borçluları Sicili (RPAM) tarafından hazırlandı ve büyük bölümünün Buenos Aires ile 13 farklı eyaletten gelen babalardan oluştuğu belirtildi.

Haberlerimizi Google'da Takip Edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Gazete, Dünya Kupası maçlarının ABD, Meksika ve Kanada’da oynanacak olması nedeniyle Arjantin’in doğrudan yasak koyma yetkisi bulunmadığını, bu nedenle listenin ABD iç güvenlik ve turnuva güvenlik birimlerine iletildiğini aktardı.
ABD’nin Dünya Kupası katılımına ilişkin özel bir adım atıp atmayacağı ise henüz netlik kazanmadı.

Kaynak :
Fnatik.com

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: